Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Myśleć strategicznie

14 listopada 1994 | Ekonomia | AK

Lektury

Myśleć strategicznie

Transformacja gospodarki zmieniła sposób zarządzania przedsiębiorstwem oraz potrzeby informacyjne kadry kierowniczej. Samodzielność a także konieczność stawienia czoła konkurencji wymagają od kadry przedsiębiorstw opanowania sztuki zarządzania strategicznego, które pozwala radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i ekstremalnie trudnych.

To właśnie rosnąca złożoność otoczenia, w jakim działają przedsiębiorstwa, zwiększyła zapotrzebowanie na metody, które w sposób systematyczny i kompleksowy pozwoliłyby postawić diagnozę obecnej oraz przyszłej sytuacji przedsiębiorstwa i przewidzieć układ wyrunków jego funkcjonowania -- piszą Grażyna Gierszewska i Maria Romanowska, autorki "Analizy strategicznej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 322

Spis treści
Zamów abonament