Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej na zakupy

14 listopada 1994 | Gazeta | DE

Więcej na zakupy

Dyrekcja Fiata Auto Poland twierdzi, że musiała wprowadzić przedpłaty na fiaty, bo nie jest w stanie nadążyć za popytem. Jej zdaniem wzrost zakupów spowodowany jest między innymi obawami Polaków przed wymianą pieniędzy.

Natomiast przedstawiciele firm specjalizujących się w produkcji artykułów trwałego użytku (np. lodówek, pralek, zmywarek, żelazek) uważają, że to nie o wymianę pieniędzy chodzi. Ich zdaniem mamy do czynienia z powtarzającym się co roku trendem robienia takich zakupów pod koniec roku. Philips, Roventa i Zelmer w czwartym kwartale mają zazwyczaj obroty dwa razy większe niż w ciągu poprzednich trzech. Nie ma jeszcze na naszym rynku zaciekłej konkurencji wśród producentów tych wyrobów. Uważają oni, że na rynku jest jeszcze dużo miejsca dla każdego z nich.

D. E.

Szerzej 8

Brak okładki

Wydanie: 322

Spis treści
Zamów abonament