Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Luksusowe produkty wymagają luksusowej promocji

14 listopada 1994 | Styl życia | EO

Luksusowe produkty wymagają luksusowej promocji

Rozmowa z Barbarą Skalską, specjalistką do spraw promocji i kontaktów z prasą firmy "Ina Polska"

Mieszka pani w Bretanii i w Krakowie, a w Warszawie organizuje promocje wyrobów ekskluzywnych firm kosmetycznych m. in. Diora. Jak to się stało?

Uważam, że życiem w dużym stopniu kierują przypadki. Mój pierwszy kontakt z Diorem miał miejsce 25 lat temu. Byłam wówczas studentką romanistyki. W konsulacie w Paryżu zwrócono się do mnie o przetłumaczenie materiałów reklamowych dla Diora, który planował wyjazd do Polski z ofertą dla "Pewexu". Później ten kontakt się urwał, do momentu, gdy mojemu mężowi zaproponowano wyjazd do Bretanii, gdzie miał z ająć się odnawianiem starych dzielnic w zabytkowych miastach. W ówczas ktoś ze znajomych zaproponował mi współpracę z Diorem.

Na początku była to bardzo luźna współpraca. Dior sprzedawał swoje wyroby za pośrednictwem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 322

Spis treści
Zamów abonament