Luksusowe produkty wymagają luksusowej promocji
Luksusowe produkty wymagają luksusowej promocji
Rozmowa z Barbarą Skalską, specjalistką do spraw promocji i kontaktów z prasą firmy "Ina Polska"
Mieszka pani w Bretanii i w Krakowie, a w Warszawie organizuje promocje wyrobów ekskluzywnych firm kosmetycznych m. in. Diora. Jak to się stało?
Uważam, że życiem w dużym stopniu kierują przypadki. Mój pierwszy kontakt z Diorem miał miejsce 25 lat temu. Byłam wówczas studentką romanistyki. W konsulacie w Paryżu zwrócono się do mnie o przetłumaczenie materiałów reklamowych dla Diora, który planował wyjazd do Polski z ofertą dla "Pewexu". Później ten kontakt się urwał, do momentu, gdy mojemu mężowi zaproponowano wyjazd do Bretanii, gdzie miał z ająć się odnawianiem starych dzielnic w zabytkowych miastach. W ówczas ktoś ze znajomych zaproponował mi współpracę z Diorem.
Na początku była to bardzo luźna współpraca. Dior sprzedawał swoje wyroby za pośrednictwem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta