Najlepsze reklamy
- Laureaci i wyróżnieni
- Reklama drukowana
- Reklama radiowa
- Reklama filmowa
- Kategorie specjalne
W piątek wieczorem ogłoszono wyniki Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły 2001.
Do konkursu, zorganizowanego w tym roku po raz czwarty, stanęły 54 agencje, które nadesłały ponad 350 zgłoszeń, rozpatrywanych w 43 kategoriach.
Wszystkie reklamy zrealizowano w bieżącym roku. Prezentacja kilkudziesięciu nagrodzonych i wyróżnionych prac odbędzie się w pierwszych tygodniach 2002 roku w Galerii Zachęta.
Oto najważniejsze trofea tegorocznego przeglądu - trzy Grand Prix i Nagroda Ministra Kultury:
- w dziedzinie filmu telewizyjnego najwyższym trofeum uhonorowano spoty agencji PZL reklamujące piwo "Redd's", zrealizowane dla Kampanii Piwowarskiej SA;
- w kategorii reklamy drukowanej Grand Prix otrzymała "Gwiazdka" wykonana dla koncernu Mercedes-Benz przez agencję Ad Fabrika;
- wśród reklam radiowych zwyciężyła radiówka agencji Nos BBDO "Ciąża" popularyzująca rozmowy międzymiastowe w sieci TP SA.
Nagrodą Ministra Kultury wyróżniono agencję D'Arcy za kampanię krakowskiej "Radiostacji" oraz katalog do wystawy Marioli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta