Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocje na cenzurowanym

12 kwietnia 2002 | Ekonomia | AB

Handel Nowe projekty ograniczeń dla dużych sklepów

Promocje na cenzurowanym

Ściśle określone zasady sezonowych wyprzedaży, sprzedaży premiowanej, a także ograniczenia w ustalaniu promocyjnych cen przez duże sklepy to niektóre z regulacji zawartych w przyjętym przez rząd projekcie nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

- W hurtowniach nie ma polędwicy wędzonej po 14-16 zł za kg ani żółtego sera po 9 zł za kg, a w takiej cenie można je kupić na promocjach w hipermarketach - oburza się Jan Rakowski, prezes zrzeszającej żoliborskich kupców spółki Polskie Centrum Handlowo-Usługowe.

Na doceniane przez konsumentów niskie ceny w hipermarketach narzekają od lat drobni kupcy, a niekiedy i producenci, którzy mówią o dumpingu.

- Takie promocje szkodzą naszej marce i naszym pozostałym odbiorcom: mniejszym sklepom, których nie chcemy stracić. W dodatku inni myśląc, że to my daliśmy niesamowicie atrakcyjne warunki, domagają się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2593

Spis treści
Zamów abonament