Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

ISO poprawia wizerunek

09 stycznia 2003 | Ekonomia | AW

Niewiele banków stosuje międzynarodowe normy zarządzania jakością

ISO poprawia wizerunek

Jedynie kilka instytucji działających na rynku usług finansowych zdecydowało się zdobyć certyfikat ISO. - Posiadanie takiego certyfikatu zwiększa zaufanie do działalności danej firmy - mówi Karol Hauptmann z Polskiego Centrum Akredytacji. Niektóre banki występują o ISO, bo uważają, że to poprawia ich wizerunek marketingowy.

Certyfikaty ISO są popularne w przemyśle, rośnie ich rola w administracji, a wśród instytucji finansowych zainteresowanie nimi jest niewielkie. Anna Jasik z KEMA, jednej ze spółek wydających certyfikaty, tłumaczy, że banki są niechętne wdrażaniu systemów zarządzania jakością, gdyż mają dużo własnych procedur i nie chcą wprowadzać dalszych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2818

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament