ISO poprawia wizerunek
ISO poprawia wizerunek
Jedynie kilka instytucji działających na rynku usług finansowych zdecydowało się zdobyć certyfikat ISO. - Posiadanie takiego certyfikatu zwiększa zaufanie do działalności danej firmy - mówi Karol Hauptmann z Polskiego Centrum Akredytacji. Niektóre banki występują o ISO, bo uważają, że to poprawia ich wizerunek marketingowy.
Certyfikaty ISO są popularne w przemyśle, rośnie ich rola w administracji, a wśród instytucji finansowych zainteresowanie nimi jest niewielkie. Anna Jasik z KEMA, jednej ze spółek wydających certyfikaty, tłumaczy, że banki są niechętne wdrażaniu systemów zarządzania jakością, gdyż mają dużo własnych procedur i nie chcą wprowadzać dalszych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta