Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Listopad miesiącem reklamowania

10 lutego 2003 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Banki

Ponad 280 mln zł na promocję produktów w 2002 roku

Listopad miesiącem reklamowania

Banki w Polsce na reklamę swoich produktów w 2002 roku wydały ponad 280 mln zł. W czołówce reklamodawców od 2001 roku są Raiffeisen Bank i PKO BP. Od dwóch lat najwięcej pieniędzy banki wydawały jesienią.

Niezmiennie od dwóch lat miesiącem najwyższych wydatków banków na reklamę jest listopad. W 2001 r. tylko w tym jednym miesiącu wydały (według cenników, czyli bez uwzględniania rabatów, które czasami wynoszą nawet 50 proc.) ponad 47,3 mln zł. W roku ubiegłym było to 38,2 mln zł. Powód? Oferta depozytów antypodatkowych zachęcających do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2845

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament