Listopad miesiącem reklamowania
Ponad 280 mln zł na promocję produktów w 2002 roku
Listopad miesiącem reklamowania
Banki w Polsce na reklamę swoich produktów w 2002 roku wydały ponad 280 mln zł. W czołówce reklamodawców od 2001 roku są Raiffeisen Bank i PKO BP. Od dwóch lat najwięcej pieniędzy banki wydawały jesienią.
Niezmiennie od dwóch lat miesiącem najwyższych wydatków banków na reklamę jest listopad. W 2001 r. tylko w tym jednym miesiącu wydały (według cenników, czyli bez uwzględniania rabatów, które czasami wynoszą nawet 50 proc.) ponad 47,3 mln zł. W roku ubiegłym było to 38,2 mln zł. Powód? Oferta depozytów antypodatkowych zachęcających do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta