Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ludzie i Gospodarka

10 lutego 2003 | Ekonomia | IT PP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Ludzie i Gospodarka

  • Tradycja, dobre opakowanie i eksport
  • Kochaj albo płać
  • Z Rzeszowa w świat

Zarobione we Francji pieniądze Krzysztof Tryliński przeznaczył na założenie firmy France Euro-Agro, która stała się znana z eksportu wódek w efektownych butelkach

Tradycja, dobre opakowanie i eksport

-Chciałbym stworzyć konsorcjum do promocji polskiej wódki, które byłoby spółką lub związkiem producentów. Na razie jesteśmy w okresie przejściowym, nie wszystkie Polmosy są sprywatyzowane, na efekty trzeba więc trochę poczekać - mówi Krzysztof Tryliński (na zdjęciu z prawej, obok jego, francuski wspólnik Jacques Rouvroy).

FOT. ARCHIWUM

Choć Krzysztof Tryliński jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej, jego zawodowa działalność nie wiąże się z samolotami, lecz z alkoholem. A ściślej - z wódką Belvedere, która na amerykańskim rynku okazała się hitem, a w Polsce była przedmiotem ciągnących się sporów sądowych.

- Francuzi są dumni ze swojego koniaku, win, wód mineralnych i perfum i sławią je, gdzie się da. Jeśli chcemy, by polskie trunki stały się hitami eksportowymi, powinniśmy postępować tak samo. Za napoje wyprodukowane według tradycyjnych technologii...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2845

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament