Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oświadczenie Rady Etyki Mediów

19 grudnia 2003 | Publicystyka, Opinie | RE

Oświadczenie Rady Etyki Mediów

W związku z zaistniałymi ostatnio przypadkami udziału w przedsięwzięciach odbieranych powszechnie jako reklamowe REM przypomina o bezwarunkowym zakazie podobnych praktyk, obowiązującym każdego, kto wykonuje zawód dziennikarza. Należy unikać sytuacji dwuznacznych, które mogą być uznane za udział w reklamie lub kryptoreklamie, takich jak użyczanie wizerunku lub firmowanie nazwiskiem publikacji w wydawnictwach firm oferujących towary bądź usługi. Każda dwuznaczność w tym względzie naraża na szwank wiarygodność osoby oraz redakcji, którą dziennikarz reprezentuje.

18 grudnia 2003 r.

Brak okładki

Wydanie: 3106

Spis treści
Zamów abonament