Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skąd wziąć pieniądze

30 marca 2004 | Rynek i konsumenci | KW
źródło: Nieznane

Pytania i odpowiedzi Promocja eksportu i promocja produktu

Skąd wziąć pieniądze

Warto dokładnie dowiedzieć się, jaki jest program wyjazdu i czy wydane przez firmę pieniądze mają szansę się zwrócić w jakiejkolwiek formie

RAFAŁ GUZ

KRZYSZTOF WACH

Czy promocja marki jest naprawdę ważnym czynnikiem wspierającym eksport?

Promocja marki to ogół działań i decyzji związanych z reklamą i kształtowaniem pozytywnego wizerunku marki w otoczeniu firmy - jest niezbędnym działaniem wspierającym eksport. Konsumenci unijni przywiązują bowiem dużą wagę do produktów markowych. Doświadczenia wielu krajów wskazują, że o promocji kraju - zwłaszcza promocji gospodarczej - należy myśleć w kategoriach budowania wizerunku i marki kraju, ponieważ te elementy mają istotny wpływ na rynkową pozycję wszystkich produktów danego kraju i jego atrakcyjność dla inwestorów, partnerów handlowych czy turystów. Należy jednak pamiętać, iż w niektórych przypadkach warto również sprzedawać produkty pod inną marką, np. ze względu na narodowe stereotypy.

Skąd można wziąć pieniądze na wsparcie promocji eksportu i produktu do Unii?

W pewnym zakresie eksporterzy mogą również liczyć na pomoc budżetu państwa, które koordynowane są m.in. przez Ministerstwo Gospodarki, Pracy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3190

Spis treści
Zamów abonament