Duży rozmiar
Duży rozmiar
(C) ATLANTIC
Jeszcze przed kilkoma laty na pytanie o marki bielizny Polacy wymieniali co najwyżej jedną, dwie nazwy firm zagranicznych. Dziś 37 proc. rozpoznaje Atlantic. Wojciech Morawski, właściciel Atlanticu, od początku działalności firmy wierzył, że przyszłość jest w marce.
Według grudniowych badań rynkowych firmy Mareco Gallupa ponad 37 proc. Polaków zna markę Atlantic, a w docelowej grupie klientów firmy (15 - 34 lata) ta znajomość sięga 47 proc. To sporo jak na markę, która powstała przed niespełna dziesięcioma laty, a utworzył ją nie fachowiec od marketingu, a historyk ze specjalizacją historii średniowiecznej. Co zdecydowało o sukcesie firmy Atlantic?
- Podporządkowanie wszelkich działań firmy interesowi marki - odpowiada Wojciech Morawski, który swą biznesową działalność zaczął pod koniec lat 80., gdy jeszcze jako student zaczął jeździć po ubrania do Tajlandii. W 1992 r., już jako właściciel spółki importowej Hanlan, zdecydował się na specjalizację; większość sprowadzała bawełniane podkoszulki, a on swoją szansę dostrzegł w bieliźnie.
Słoneczna plaża
Na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta