Nie bójcie się Swarzędza
Nie bójcie się Swarzędza
Wally Olins (z lewej) na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych
ANDRZEJ WIKTOR
Czy pana zdaniem promocją swoich marek powinny zająć się same firmy, czy lepiej, gdyby była to zorganizowana akcja państwa?
WALLY OLINS: I jedno, i drugie. Jeśli jakaś firma nie jest w stanie sprzedać swoich produktów, nic nie można zrobić. Jeśli produkt nie jest wystarczająco konkurencyjny pod względem ceny albo jakości, nikt go nie kupi. Natomiast jeśli jest atrakcyjny, byłoby dobrze, gdyby łączył się z wizerunkiem narodu, który go wyprodukował.
Weźmy mercedesa. Ta marka jest identyfikowana z wysoką jakością, ponieważ pochodzi z Niemiec, ale przecież są mercedesy produkowane w różnych krajach świata....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta