Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najważniejsza jest tożsamość

30 marca 2004 | Rynek i konsumenci | JB

Rozmowa z Marcinem Nowoszewskim, dyrektorem rozwoju w agencji design Carré Noir

Najważniejsza jest tożsamość

Czy trudno wypromować w Polsce markę?

W Polsce marek jest wiele, ale w większości są zaniedbane. Niektóre wręcz od 50 lat nie są zmieniane. Nikt już dziś się nie posługuje telefonem czy samochodem z lat 70., ale stylistyka opakowań czy logo z tamtego okresu są nadal powszechnie używane. To bardzo utrudnia konkurowanie polskim przedsiębiorcom z zachodnimi, którzy przywiązują dużą wagę do swoich marek i na nich opierają sukces.

Dlaczego tak się stało?

W Polsce w przedsiębiorstwach państwowych przyzwyczajono się, że nie trzeba promować wyrobów, by je kupowano. Później kluczowym argumentem wydawała się cena. Tylko niewielu prezesów zrozumiało jak ważne jest opakowanie, tożsamość firmy. W prywatnych przedsiębiorstwach,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3190

Spis treści
Zamów abonament