Najważniejsza jest tożsamość
Najważniejsza jest tożsamość
Czy trudno wypromować w Polsce markę?
W Polsce marek jest wiele, ale w większości są zaniedbane. Niektóre wręcz od 50 lat nie są zmieniane. Nikt już dziś się nie posługuje telefonem czy samochodem z lat 70., ale stylistyka opakowań czy logo z tamtego okresu są nadal powszechnie używane. To bardzo utrudnia konkurowanie polskim przedsiębiorcom z zachodnimi, którzy przywiązują dużą wagę do swoich marek i na nich opierają sukces.
Dlaczego tak się stało?
W Polsce w przedsiębiorstwach państwowych przyzwyczajono się, że nie trzeba promować wyrobów, by je kupowano. Później kluczowym argumentem wydawała się cena. Tylko niewielu prezesów zrozumiało jak ważne jest opakowanie, tożsamość firmy. W prywatnych przedsiębiorstwach,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta