Obietnie i ich dotrzymanie
Obietnice i ich dotrzymanie
Polski Len to od lat uznana polska marka na światowych rynkach
JAKUB OSTAŁOWSKI
W czasach "nowej ekonomii" biznesmeni i ekonomiści muszą na nowo zdefiniować działania, które prowadzą do osiągnięcia powodzenia gospodarczego. Jakkolwiek można różnie definiować "nową ekonomię", jeden fakt nie podlega dyskusji - na początku XXI wieku czynniki niematerialne zaczynają odgrywać coraz większą, a często decydującą rolę w tworzeniu wartości.
Marka zajmuje tu wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce. Firmy będące w posiadaniu silnych marek osiągają lepsze wyniki finansowe w efekcie zwiększonego udziału w rynku lub/i zwiększonych marż, co prowadzi do wzrostu ich wartości. Ranking najbardziej cennych marek świata przygotowywany corocznie przez firmę konsultingową Interbrand pokazuje, jak duży może być wpływ marki na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta