Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uwierzyć w siebie, by więcej sprzedać

02 czerwca 2004 | Moja Kariera | AR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Sonda Które szkolenia są najpopularniejsze - Firmy zlecają badania i wymagają efektów - Programy dostosowywane do zamówień

Uwierzyć w siebie, by więcej sprzedać

Które szkolenia cieszą się największym powodzeniem? - zapytaliśmy przedstawicieli kilku firm szkoleniowych

  • FIRMA SZKOLENIOWA CLIENTDIRECT W GRUPIE HOUSE OF SKILLS
  • FIRMA SZKOLENIOWA DOOR POLAND
  • SCHENKA INSTITUTE
  • FIRMA SZKOLENIOWA ACHIEVEGLOBAL

FOT. PIOTR KOWALCZYK

DARIUSZ MILCZAREK FIRMA SZKOLENIOWA CLIENTDIRECT W GRUPIE HOUSE OF SKILLS

Decyzje o inwestowaniu w szkolenia pracowników firmy podejmują w tej chwili bardzo rozważnie. Szkolenia muszą wynikać z ich rzeczywistych potrzeb i muszą przynieść efekty. Klienci chcą, żeby firmy szkoleniowe w pewnym sensie brały odpowiedzialność za to, jakie korzyści one przyniosą. Niektóre nawet chcą powiązania płatności za trening z jego efektywnością. Oprócz szkolenia zamawiają badania, które mają odpowiedzieć na pytanie, czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3242

Spis treści

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2004

Zamów abonament