Szybko udzielić informacji i nie frustrować
Szybko udzielić informacji i nie frustrować
Zarządy firm i menedżerowie rzadko zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest dobra jakość obsługi klientów. Zła praca centrum obsługi klienta powoduje, że konsumenci przestają korzystać z usług lub kupować produkty danej firmy. W ten sposób przedsiębiorstwa tracą nie tylko dochody, ale i reputację, którą bardzo trudno odzyskać.
O tym, jak uniknąć frustracji klientów i jak powinno działać idealne centrum obsługi, mówił podczas zorganizowanej przez Instytut Zarządzania konferencji Obsługa Klienta amerykański specjalista Ad Nederlof. Jest on prezesem firmy Genesys Telecommunications oraz współautorem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta