Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zły napój coca-cola

13 listopada 2004 | Kultura | MM
źródło: Nieznane

Wystawa Artyści podpowiadają, jak wykorzystać taktykę reklamy przeciwko reklamie

Zły napój coca-cola

FOT. RAFAŁ GUZ Byli potulni, skamlali o wsparcie ze strony bogatych firm, ale ta metoda nie przyniosła żadnych rezultatów. Toteż na wystawie "Inc." artyści pierwszy raz zmienili taktykę: z żebraków przeobrazili się w agresorów. Aż miło patrzeć, jak nokautują najpotężniejsze korporacje, stosując wypracowane przez nie chwyty. Oczywiście, nieczyste. Brawo!

Pokaz, a właściwie manifestację, umieszczono w dwóch nieodległych galeriach, Program i XX1; komisarzem jest Kazimierz Piotrowski, znany z odważnych, kontrowersyjnych pomysłów. Co oznaczają litery "Inc."? To skrót stawiany za nazwami biznesowych organizacji w USA,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3380

Spis treści

Nauka i Technika

Zamów abonament