Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizja zarobi więcej

26 listopada 2004 | Ekonomia | NA
źródło: Nieznane

Media

Jedynka TVP i TVN najskuteczniejsze w walce o reklamodawców

Telewizja zarobi więcej

Pierwszy program publicznej TVP i główna stacja grupy TVN najlepiej przełożyły w tym roku swą oglądalność na wpływy z reklam - stwierdza raport CR Media Consulting.

Zdaniem analityków CR MC zarówno w tym, jak i w przyszłym roku wpływy reklamowe stacji telewizyjnych będą rosły bardziej niż cały rynek reklamy w Polsce. O ile jego wartość ma w tym roku wzrosnąć o niespełna 12 proc., o tyle...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3391

Spis treści
Zamów abonament