Telewizja zarobi więcej
Jedynka TVP i TVN najskuteczniejsze w walce o reklamodawców
Telewizja zarobi więcej
Pierwszy program publicznej TVP i główna stacja grupy TVN najlepiej przełożyły w tym roku swą oglądalność na wpływy z reklam - stwierdza raport CR Media Consulting.
Zdaniem analityków CR MC zarówno w tym, jak i w przyszłym roku wpływy reklamowe stacji telewizyjnych będą rosły bardziej niż cały rynek reklamy w Polsce. O ile jego wartość ma w tym roku wzrosnąć o niespełna 12 proc., o tyle...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta