Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skok na kasę Generacji Y

05 kwietnia 2005 | Moje Auto | RA
źródło: Nieznane

RYNEK Auta dla młodych Skok na kasę Generacji Y W 2010 roku kupią co czwarty nowy samochód, a w 2020 aż 40 procent takich wozów. Toyota i inne firmy już chcą ich złapać na haczyk. Po lewej: Nowa marka Toyoty Scion została przygotowana dla młodych Amerykanów. Po prawej: Toyota dla młodych Europejczyków: aygo

W USA młodzi ludzie (w wieku od 18 do 26 lat) wydają rocznie ok. 180 mld dolarów - to więcej, niż wynosi PKB Rosji. Nazywani Generacją Y, są atrakcyjną grupą klientów dla koncernów samochodowych - nawet jeżeli teraz kupują głównie auta używane, to w przyszłości będą kupowali samochody nowe. Wyliczono, że w 2010 roku zakupią co czwarty nowy pojazd, a w 2020 aż 40 procent....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3500

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament