Z cesarskim wizerunkiem
Po kilkunastu latach działalności firmy, jej marka Żywiec Zdrój, warta przeszło 127 milionów złotych, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich konsumentów. - Świadomość spontaniczna naszej marki wynosi 56 procent, a wspomagana aż 96 procent - twierdzi Magdalena Potocka, rzecznik Żywiec Zdrój.
Roczne przychody spółki, choć nie tylko pod marką Żywiec Zdrój, przekroczyły 218 milionów złotych, a firma zarabia na wodzie przeszło 40 milionów. Od początku swej działalności konsekwentnie pracowała na swój wizerunek. Rozwijała produkcję i współpracę z uznanymi laboratoriami w kraju. Doskonaliła proces kontroli jakości i zabiegała o konsumenta oraz stałą współpracę z handlowcami. A sprawna sieć dystrybucji i dobre relacje z dużymi sieciami handlowymi niewątpliwie umacniają markę.
Wszystko wskazuje, że w przedsiębiorstwie, które zdobyło już 24 proc. rynku wód butelkowanych, będzie coraz lepiej.
W Polsce popyt na wodę butelkowaną rośnie co roku średnio o 8 procent, mimo trudniejszych okresów, jak ubiegłoroczne lato, najzimniejsze od 30 lat, co producenci wód odczuli w kieszeniach. Zważywszy jednak, że Polakom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta