Jak nie zarobić na Małyszu
08 czerwca 2005 | Sport | KG JP
SPORT Związek narciarski działa na własną szkodę Jak nie zarobić na Małyszu Polski Związek Narciarski za 150 tysięcy euro sprzedał Ediemu Federerowi powierzchnię reklamową na strojach skoczków. Od innych firm miał propozycję za milion euro Edi Federer, menedżer Adama Małysza i Paweł Włodarczyk, prezes Polskiego Związku Narciarskiego (c) PIOTR GAJEK/SE/EAST NEWS
PZN współpracuje z Federerem, menedżerem z Austrii, od dziewięciu lat. Nigdy nie miał z tego większych korzyści, również wtedy, gdy Adam Małysz był...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta