Wizja i odwaga
Radykalnie nowe spojrzenie daje marce szansę wygrania z okopanymi na rynku konkurentami.
Komunikacja, mimo że jest tylko jednym z elementów wpływających na budowę marki, musi podążyć za pomysłem biznesowym. Jej zachowawczość, niepewność, niespójność mogą uniemożliwić sukces całości przedsięwzięcia.
Dla marek już istniejących najważniejsza jest przyszłość. Odwaga odgrywa mniejszą rolę. Aczkolwiek niepewność może być śmiertelna. Jest czas na korygowanie błędów. Dobra, stara marka zniesie wiele ciosów. Właścicielowi marki Okocim, dawniej konkurentce Żywca, mimo "wysiłków", nie udało się jej jeszcze całkowicie zniszczyć. Ostatnie lata groziły zniknięciem Goplanie. Nadzieja wróciła wraz ze zmianą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta