Dla rozrywki i na poważnie
Na swojej stronie internetowej koncern Coca-Cola zamieszcza listę kilkudziesięciu nagród, jakie zdobył w ostatnich latach w różnych rankingach: począwszy od najbardziej prestiżowego Interbrand, a kończąc na krajowych rankingach magazynów konsumenckich. - O sukcesach w najbardziej prestiżowych rankingach informujemy w naszych publikacjach o firmie i w prezentacjach podczas spotkań z klientami - mówi Iwona Sarachman, rzecznik Coca-Cola Poland Services. Jej zdaniem polska spółka koncernu bardzo często dostaje propozycje udziału w różnych rankingach. Odrzuca ofertę, gdy jest to przedsięwzięcie ściśle komercyjne, w którym uczestniczą tylko przedsiębiorstwa, które zapłaciły za udział.
Na różne sposobyMirosław Boruc, prezes Instytutu Marki Polskiej, uważa, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta