Siła dobrego imienia
- Marka jest istotą współczesnej konkurencji. Jest zobowiązaniem, przyrzeczeniem wysokiej jakości. Jeśli się go nie dotrzyma, obniża się wiarygodność firmy - podkreślał prof. Jerzy Hausner, przewodniczący kapituły rankingu najcenniejszych polskich marek podczas wtorkowej gali, na której ogłoszono jego wyniki.
Dyplomami nagrodziliśmy najbardziej wartościowe ze 180 ocenianych marek. Statuetki Marqa 2005 otrzymały najmocniejsze z nich. Nasz ranking przygotowaliśmy wspólnie z firmą doradczą Ernst & Young.
O ile wartość znaku towarowego to w dużej mierze zasługa wielkości firmy, o tyle o mocy marki decyduje reputacja produktu i jego atrakcyjność dla konsumentów. A tę utrzymać jest trudniej.
Potwierdzają to przetasowania w branżowych rankingach mocy, gdzie w tym roku wyodrębniliśmy nową kategorię - napojów i używek.
Najmocniejszą marką w tej grupie okazała się woda Żywiec Zdrój. Wysoka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta