Komercja nie robi radia
Nie konkurujemy z komercyjnymi rozgłośniami, bo one nie robią prawdziwego radia. W zdecydowanej większości nadają muzykę i lepiej lub gorzej robione informacje. Rozgłośnie komercyjne to rodzaj grającej szafy - 95 procent muzyki, 5 procent słowa. Gdybyśmy poszli w tym kierunku, to by nas, słusznie zresztą, odsądzono od czci i wiary.
W radiu publicznym są słuchowiska, reportaże, edukacja, programy kulturalne, poradnicze, rozrywkowe. W tych dziedzinach nie mamy konkurencji. Radia komercyjne nie ścigają się z nami np. w nadawaniu transmisji z obrad Sejmu
Radia komercyjne nie mają abonamentu....Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta