Stare i nowe pokolenia
08 czerwca 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | MA PK
Firmy rozbudowują swoje portfele Stare i nowe pokolenia Wśród najlepszych rodzimych marek możemy wyróżnić dwie grupy. Marki stare, silnie zakorzenione w umysłach polskich konsumentów, oraz marki nowe, stworzone od podstaw w ciągu ostatniego piętnastolecia, ale już wyrosłe na rynkowych liderów (c) PIEKARIO
Najlepszymi przykładami marek starych są Wedel i Ludwik. Ich konkurenci najlepiej wiedzą, jaka w nich tkwi siła. Zarówno w czasach PRL, jak i obecnie należą do liderów rynku. Relatywnie najwięcej starych marek jest wśród produktów...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta