Twórcza moc szeptanej reklamy
Dr Irena Eris to dziś jedna z najmocniejszych marek na polskim rynku kosmetyków, który należy do najbardziej konkurencyjnych w Europie. O tym, że polskie firmy potrafią sobie radzić z silną konkurencją globalnych marek, świadczy nie tylko awans Dr Ireny Eris na pierwsze miejsce w tegorocznej edycji naszego rankingu mocy marek wśród produktów niespożywczych. W pierwszej dziesiątce najmocniejszych marek w tej kategorii, przed rokiem zdominowanej przez odzież, teraz znalazły się aż trzy marki kosmetyczne. Na drugie miejsce awansowała Ziaja, wyprzedzając ubiegłoroczną zwyciężczynię - Wólczankę, na szóste zaś weszła Soraya.
O sile swej marki Irena Eris pierwszy raz przekonała się dwa lata po tym, gdy w 1983 r. zrezygnowała z pracy naukowej i zaczęła produkować kosmetyki. Na początek półtłusty krem do twarzy według własnej receptury. Laboratorium Kosmetyczne Dr Ireny Eris było wtedy małym zakładem rzemieślniczym, gdzie ona zajmowała się produkcją, a jej mąż Henryk Orfinger rozwoził kremy do ajencyjnych drogerii. Pewnego dnia w jednym z czasopism przeczytała wywiad z bardzo znaną wówczas aktorką, która chwaliła krem Dr Ireny Eris. - Zdałam sobie sprawę, że mój krem ma markę, że nie jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta