Rankingi szczegółowe
Podobnie jak w ubiegłym roku, także teraz zestawiliśmy minirankingi 20 marek, które osiągnęły najwyższe poszczególne wskaźniki składające się na siłę marki. W przypadku rankingów świadomości marki i pamięci spontanicznej są one uporządkowane zależnie od miejsca, jakie zajęły w stosunku do wszystkich badanych marek w opinii wszystkich respondentów. W pozostałych rankingach opinie o markach dotyczą tylko tych respondentów, którzy są użytkownikami tej kategorii produktów, do której należy marka. Uzyskane w rankingach oceny punktowe należy rozpatrywać w odniesieniu do maksymalnej liczby możliwych do uzyskania punktów.
Preferencje konsumentówWskaźnik preferencji konsumentów - użytkowników danej kategorii produktów, daje pogląd o pozycji firmy w branży. Wskaźnik ten uzyskany na bazie preferencji zakupowych konsumentów stanowi pewne przybliżenie udziału ilościowego w rynku. Jest on liczony oddzielnie dla każdej kategorii produktu. Ranking preferencji konsumentów klasyfikuje firmy pod względem największych szacowanych udziałów ilościowych na ich rynkach.
Lojalność klientówWskaźnik lojalności pokazuje, jaka część użytkowników marki ponowi jej zakup przy następnej okazji. W wielu sytuacjach lojalność...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta