Dominujący Onet.pl
Najsilniejszą marką przy zmienionej metodologii liczenia siły został portal internetowy www.onet.pl, który wyprzedził zdecydowanego lidera ubiegłorocznego zestawienia - Wedla. Ten wynik nie uwzględnia w algorytmie liczenia siły marki wskaźnika pod nazwą identyfikacja z marką. W odniesieniu do tego wskaźnika Wedel był zdecydowanie lepszy niż Onet, który w roku 2004 nie znalazł się wśród 20 pierwszych marek w tej kategorii. Można powiedzieć,że marka Onet zawdzięcza swoje zwycięstwo w zestawieniu przede wszystkim silnej pozycji rynkowej (pozycja quasi-monopolisty), a w mniejszym stopniu postrzeganej jakości oferty (w tej kategorii marka Onet znalazła się dopiero na 11. pozycji).
W czołówce listy najsilniejszych, podobnie jak w roku poprzednim, dominują marki kierowane do masowego odbiorcy, ze znaczącym udziałem w rynku. Prawie wszystkie marki z pierwszej dwudziestki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta