Inny niż wszystkie
08 czerwca 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | TŚ
Debiut Heyah Inny niż wszystkie Heyah jest na rynku zaledwie od 15 miesięcy, a już znalazła się w gronie 30 najcenniejszych polskich marek. Heyah to marka przedpłaconych usług telefonii komórkowej świadczonych przez Polską Telefonię Cyfrową. Zadebiutowała 13 marca 2004 r. Dziś warta jest 213 mln zł
- To marka inna niż wszystkie. Naszą zasadą jest zmienianie zasad - mówił "Rz" Wojciech Kliniewski, dyrektor zarządzający ds. Heyah w PTC.
Zmienianie zasad i budowanie napięcia są obecne we wszystkich...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta