Wódka Wyborowa w cieniu Stolicznej
Allied Domecq jest właścicielem między innymi najlepiej sprzedającej się marki na świecie - wódki Stolicznaja. Z kolei Pernod Ricard jest właścicielem marki wyborowa. W 2002 r. sprzedano przeszło 25,5 mln 9-litrowych kartonów wódki Stolicznają. Dla porównania, sprzedaż polskiej wyborowej wyniosła nieco ponad milion kartonów. Po sfinalizowaniu fuzji wartej 10,7 mld euro Pernod Ricard będzie miał w swoim portfelu dwie podobnej jakości wódki czyste. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta