Tele2 straci dobrego klienta
Pruszkowska firma Clematis chciała obniżyć rachunki płacone Telekomunikacji Polskiej i zdecydowała się na realizowanie połączeń przez sieć Tele2 ze wszystkich pięciu firmowych numerów. Kłopoty zaczęły się już na etapie podpisywania umowy. Pierwsza wysłana przez klienta umowa zaginęła i dopiero 4,5 miesiąca później udało się ją zawrzeć. Szefowie Clematis chcieli korzystać z usług bez wybierania prefiksu, więc zlecili preselekcję.
Okazało się, że zamiast na pięciu liniach, preselekcja działa tylko na trzech. Dopiero po następnych pięciu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta