Plakat z piwem i logo na desce
Jak podkreślił Urząd Skarbowy Kraków Stare Miasto w piśmie z 23 lutego 2004 r. (DF-415/4/04): "Reklama jest prowadzona w sposób publiczny, gdy może być dostępna (dostrzegalna) przez nieokreśloną liczbę osób, czyli jej odbiorcami może być potencjalnie nieograniczony, anonimowy krąg osób. Reklama na terenie obiektów sportowych, obiektów użyteczności publicznej, reklama na obiektach użytkowanych przez podatnika, skierowana do anonimowego kręgu odbiorców, umieszczana na środkach transportu, koszulkach zawodników, w sklepach, w książkach telefonicznych itd. należy do reklamy prowadzonej w sposób publiczny".
Lech przed pubemPodobnie będzie ze sprzętem reklamowym przekazywanym do punktów sprzedaży. Opatrzony on jest logo firmy bądź jej produktu. Przykładowo, browar może przekazywać pubom, w których jest sprzedawane jego piwo, tablice reklamowe. Są one eksponowane w lokalach. Ponieważ klientem baru piwnego może być w praktyce każda osoba, działanie takie należy uznać za reklamę publiczną.
Potwierdził Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 15 października...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta