Firmowy znak na bikini najpiękniejszej
Dlatego chętnie sponsorujemy wybory najzgrabniejszych modelek i sportowe zawody. W zamian promujemy firmę i kształtujemy jej pozytywny wizerunek. W jaki sposób? Eksponując jej nazwę, logo i zakres działalności, np. na bandach okalających boisko piłkarskie. To reklama publiczna, dlatego wydatki można zaliczyć bez ograniczeń do kosztów uzyskania przychodów. Z reklamą niepubliczną będziemy zaś mieli do czynienia wówczas, gdy finansujemy imprezę zamkniętą, ograniczoną tylko do określonego kręgu osób.
Potwierdziła to Izba Skarbowa w Gdańsku w piśmie z 26 października 2004 r. (BI/005/0648/04): "Jeśli na skutek poniesienia wydatków na wsparcie finansowe klubu (zakup koszulek, obuwia sportowego) informacje o sponsorze docierają do szerokiego kręgu osób w postaci banerów reklamowych, logo na koszulkach itp., poniesione na ten cel wydatki traktować należy jako dotyczące zakupu usług reklamowych prowadzonych w sposób publiczny, które podatnik może zaliczyć w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów". Nieograniczony zasięg reklamy na koszulkach zawodników pierwszoligowego klubu sportowego potwierdził również Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto w piśmie z 23 lutego 2004 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta