Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ponad 400 mln zł na reklamę aut

24 października 2005 | Ekonomia | a.mac

KRÓTKO Ponad 400 mln zł na reklamę aut

Przez trzy kwartały sprzedawcy samochodów osobowych w Polsce wydali 435,1 mln zł na reklamę w mediach. Choć jest to kwota o 9 proc. większa niż rok wcześniej, sprzedaż nowych aut wciąż spada i jest o jedną trzecią mniejsza niż przed rokiem. Według najnowszych danych firmy Expert-Monitor we wrześniu, który był najgorszym miesiącem od 10 lat, gdyż kupiono tylko 17,3 tys. samochodów, na ich reklamę wydano 59,2 mln zł, o 4,4 mln zł mniej niż we wrześniu 2004 r.

a. mac.
Brak okładki

Wydanie: 3670

Spis treści
Zamów abonament