W Internecie i gazecie
Środkami masowego przekazu są telewizja, radio, prasa. Reklama umieszczana w nich może być w całości zaliczona do kosztów, co wynika z art. 23 ust. 1 pkt 23 updof oraz art. 16 ust. 1 pkt 28 updop. I nie ma znaczenia, że zasięg telewizji może być ograniczony do jakiegoś terytorium bądź też treść czasopisma skierowana tylko do określonej grupy osób. Tak więc reklama w piśmie o windsurfingu nie jest skierowana tylko do osób uprawiających tę dyscyplinę sportu (znanych z imienia i nazwiska), ale do wszystkich, którzy mają ochotę poczytać o urokach deski z żaglem. Potwierdza to pismo Ministerstwa Finansów z 23...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta