Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W Internecie i gazecie

24 października 2005 | Vademecum Rzeczpospolitej | PW

ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU W Internecie i gazecie Telewizyjny spot i wrzutka do gazety nie budzą wątpliwości. To reklama skierowana do nieograniczonego kręgu odbiorców

Środkami masowego przekazu są telewizja, radio, prasa. Reklama umieszczana w nich może być w całości zaliczona do kosztów, co wynika z art. 23 ust. 1 pkt 23 updof oraz art. 16 ust. 1 pkt 28 updop. I nie ma znaczenia, że zasięg telewizji może być ograniczony do jakiegoś terytorium bądź też treść czasopisma skierowana tylko do określonej grupy osób. Tak więc reklama w piśmie o windsurfingu nie jest skierowana tylko do osób uprawiających tę dyscyplinę sportu (znanych z imienia i nazwiska), ale do wszystkich, którzy mają ochotę poczytać o urokach deski z żaglem. Potwierdza to pismo Ministerstwa Finansów z 23...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3670

Spis treści
Zamów abonament