Reklama skierowana do tych, którzy jej szukają
Po wpisaniu zapytania do wyszukiwarki internetowej oprócz zwykłych wyników otrzymujemy listę linków sponsorowanych. Są one ściśle dopasowane do szukanego przez nas wyrażenia - widzimy tylko reklamy dotyczące tego, czego akurat szukaliśmy. Ta właśnie cecha - możliwość dokładnego sprecyzowania grupy odbiorców, przez określenie słów kluczowych aktywujących reklamę - decyduje o niskiej cenie tej formy reklamy. Po prostu firma nie musi marnować pieniędzy na pokazywanie swojej reklamy osobom, które nie chcą jej oglądać. Według badań Netsprint/Gemius około 80 procent polskich internautów przynajmniej raz w miesiącu kliknęło w link sponsorowany.
Na rynku mamy do wyboru trzy programy linków i boksów sponsorowanych. Różnią się między sobą szczegółami, podstawowe cechy mają jednak wspólne. Przede wszystkim jest to niski koszt rozpoczęcia kampanii. Aby zacząć reklamować się w Internecie, wystarczy kilkadziesiąt złotych. Ważna jest także możliwość określenia grupy odbiorców - to my wybieramy, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta