Idealna wizytówka twojej firmy
Zakładając firmę, robi się to zwykle tak, by było najprościej i najtaniej. Bywa, że sekretarką zostaje osoba z grona znajomych lub z rodziny - młoda, niewiele jeszcze potrafiąca, bez doświadczenia, ale sprytna, dobrze się prezentująca i co ważne - tania. Na początku to wystarcza. Ale firma rozwija się. Po dwóch, trzech latach ma szerszy zakres działania, więcej klientów, kontrahentów, kooperantów: krajowych, a może i zagranicznych.
Wszystko się zmienia, sekretarka jest ta sama. Szef nie chce zastąpić jej inną, bo po pierwsze, przyzwyczaił się, a po drugie, rozwijała się wraz z firmą, znają ją klienci, partnerzy, pracownicy. Ale coraz wyraźniej widać, że nie umie wielu rzeczy, które profesjonalna sekretarka powinna mieć w małym palcu, a czego samemu nauczyć się bardzo trudno.
Co wtedy zrobić? Odpowiedź jest prosta - wysłać sekretarkę na kurs. Trudniej odpowiedzieć na pytanie, na jaki kurs?
Trening i praktykaW specjalistycznych księgarniach można znaleźć sporo książek omawiających pod różnym kątem pracę sekretarek i dostarczających wiele cennych informacji, porad, wskazówek. -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta