Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sieci łowią producentów

07 kwietnia 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

HANDEL Sieci łowią producentów Międzynarodowe supermarkety coraz częściej szukają dostawców w Polsce. Kusi je niska cena i dobra jakość naszych produktów #brak

Jedna z największych brytyjskich sieci supermarketów Sainsbury właśnie otworzyła w Krakowie swoją środkowoeuropejską centralę zakupu towarów. To kolejna z zachodnich firm handlowych, która szuka na naszym rynku dostawców. Kupowane u nas produkty sprzedają później pod własną marką. Polscy producenci współpracują już z brytyjskimi drogeriami Boots, austriacką siecią Penny, niemieckim oddziałem Wal-Marta, Edeką i wieloma innymi. I widzą coraz większe zainteresowanie ze strony kolejnych zachodnich detalistów.

Kupić najtaniej

Co skłania zagranicznych handlowców do szukania dostawców w Polsce?

- Przede wszystkim niska cena przy odpowiednio wysokiej jakości - mówi Mike Coupe, dyrektor handlowy Sainsbury. Od kilku lat na całym świecie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3809

Spis treści
Zamów abonament