Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wszystko da się sprzedać

07 kwietnia 2006 | Publicystyka, Opinie | PB
źródło: Nieznane

EX LIBRIS Nie wszystko da się sprzedać Matt Haig, „Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu”, Wyd. Bellona 2006

Jedna z pierwszych profesjonalnych kampanii reklamowych w budującej wolny rynek Polsce po 1989 r. zachwalała markę szamponu Vidal Sasoon. Zakończyła się klapą. Mało tego, że Polakom nic wtedy nie mówił slogan "dwa w jednym", totalną pomyłką okazało się oferowanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3809

Spis treści
Zamów abonament