Wydatki na reklamę powinny przynieść zysk
26 czerwca 2006 | Vademecum Rzeczpospolitej | AG
Wydatki na reklamę powinny przynieść zysk Problemy z odpowiednią kwalifikacją podatkową wydatków marketingowych, np. umów sponsorskich czy przekazywania prezentów kontrahentom, to prawdziwa zmora przedsiębiorców.
Wiele osób prowadzących własną firmę liczy na to, że wydając pieniądze na reklamę czy marketing, będzie potem mogło zwiększyć koszty działalności - dzięki temu udałoby się odzyskać choć część tej kwoty. Niestety, w...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta