Konkursy, loterie i sprzedaż premiowa
Od producentów batonów, poprzez wydawców czasopism, po autoryzowanych przedstawicieli najdroższych marek samochodów, za pomocą różnego rodzaju "niepowtarzalnych ofert" wszyscy starają się wzbudzić swoim produktem zainteresowanie klienta. Konsumenci lubią być nagradzani i premiowani, dlatego z dwóch podobnych produktów znajdujących się na sklepowej półce na ogół wybierają ten, do którego dołączona jest mniej lub bardziej atrakcyjna nagroda bądź przynajmniej możliwość jej otrzymania.
Organizatorzy akcji promocyjnych mają trudny orzech do zgryzienia. Kłopotliwe jest nie tylko wymyślanie coraz to nowych akcji; sporo problemów nastręcza również ich prawidłowe opodatkowanie. Jako że organizatorzy walczą o uwagę i lojalność klienta, akcje coraz częściej przybierają niestandardowe formy, które trudno czasem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta