Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy nie gęsi, swoje specjały mają

26 czerwca 2006 | Ekonomia | MK
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

ROLNICTWO Polacy nie gęsi, swoje specjały mają W tym roku Bruksela dofinansuje trzy kampanie reklamujące polską żywność. W promocji rodzimych przysmaków pomóc mają gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych. Polscy producenci żywności ekologicznej chcą wykorzystać popularność Macieja Kuronia. Ma on wystąpić w kampanii promującej tego typu produkty (c) MICHAL HETMANEK/REPORTER

Agencja Rynku Rolnego właśnie wybrała firmę, która przeprowadzi dużą kampanię informacyjną na temat rolnictwa ekologicznego. Połowę z 12 mln złotych na kampanię sfinansuje Unia Europejska. Akcja ma szansę ruszyć jesienią i potrwa dwa lata. Jej twarzą będzie prawdopodobnie Maciej Kuroń. - Wniosek już został formalnie zaakceptowany przez Brukselę, czekamy na publikację decyzji w Dzienniku Urzędowym - mówi Radosław Iwański, rzecznik Agencji Rynku Rolnego. To już drugi projekt promocji żywności prowadzony przez agencję z unijnym dofinansowaniem. W 2005 roku dostała ona dotację na promocję żywności regionalnej i tradycyjnej....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3873

Spis treści
Zamów abonament