Polacy nie gęsi, swoje specjały mają
Agencja Rynku Rolnego właśnie wybrała firmę, która przeprowadzi dużą kampanię informacyjną na temat rolnictwa ekologicznego. Połowę z 12 mln złotych na kampanię sfinansuje Unia Europejska. Akcja ma szansę ruszyć jesienią i potrwa dwa lata. Jej twarzą będzie prawdopodobnie Maciej Kuroń. - Wniosek już został formalnie zaakceptowany przez Brukselę, czekamy na publikację decyzji w Dzienniku Urzędowym - mówi Radosław Iwański, rzecznik Agencji Rynku Rolnego. To już drugi projekt promocji żywności prowadzony przez agencję z unijnym dofinansowaniem. W 2005 roku dostała ona dotację na promocję żywności regionalnej i tradycyjnej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta