Nie dość, że wydajesz, to jeszcze musisz płacić
W myśl obecnych przepisów podatnicy, dokonując klasyfikacji wydatków związanych z podejmowanymi przez siebie działaniami marketingowo-promocyjnymi, koncentrują się na określeniu, czy dane działanie stanowi reklamę publiczną, czy też nie. Jeżeli bowiem dany wydatek zostanie przyporządkowany do kategorii działań o charakterze reklamy publicznej, może on zostać zaliczony do kosztów podatkowych w pełnej wysokości. Natomiast w sytuacji, gdy z analizy wynika, iż działanie nie mieści się w tej kategorii, jego koszty podlegają zwykle ograniczeniom związanym z limitem przewidzianym dla wydatków o charakterze reprezentacji i reklamy niepublicznej. Na tym też zwykle etapie podatnicy kończą klasyfikację wydatków, gdyż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta