Powrót do poziomu sprzed kryzysu
Andrychowski producent silników 5 lat temu wchodził w skład upadłego imperium Daewoo. Koreańczycy pozostawili ok. 7 mln zł zadłużenia, pakiet socjalny (gwarantujący zatrudnienie dwutysięcznej załogi i płace na poziomie 113 proc. średniej regionalnej) oraz niezrealizowane wizje produkcji licencyjnego silnika Renault G9T (1,9 l) w liczbie do 250 tys. rocznie. Daewoo Motor Polska w Lublinie kontrolowało wówczas 80 proc. akcji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta