Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

CR Media sprzedają udziały w Ad.point

16 grudnia 2006 | Ekonomia | ML

MEDIA, TECHNOLOGIE CR Media sprzedają udziały w Ad.point

Broker reklamowy CR Media sprzedaje 50,01 proc. akcji Ad.Point (właściciel 14 lokalnych rozgłośni radiowych) - poinformował Presserwis. Według Presserwisu nowymi inwestorami w Ad.Poincie mogą zostać m.in. spółka Eurozet (właściciel m.in. Radia Zet) i medialny koncern News Corp. Ruperta Murdocha. Swoje udziały w Ad.Poincie (49,99 proc.) chce sprzedać także fundusz Baring BCEF Investment IV Limited. Gdyby Ad.Point kupił Eurozet, możliwe, że CR Media Consulting będzie sprzedawać czas reklamowy Radia Zet i Radiostacji, a nawet przejmie część obowiązków RRM - komórki brokerskiej domu sprzedaży Eurozetu.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4019

Spis treści
Zamów abonament