Trafiona nazwa to pierwszy krok do sukcesu
Przedsiębiorca, który rozpoczyna działalność, staje przed trudnym zadaniem wybrania odpowiedniej nazwy dla swojej firmy. Bo trafna nazwa, według specjalistów, jest najcenniejszym elementem marki.
- Aż 75 proc. konsumentów przy zakupie produktu kieruje się nazwą marki. Dobra nazwa przekłada się na zyski firmy - mówi Monika Pazik, wykładowca w Warszawskiej Szkole Reklamy, specjalistka od namingu, czyli sztuki tworzenia skutecznych nazw marketingowych.
Nazwa jest elementem identyfikacji firmy, a także najmniejszym i najważniejszym komunikatem, który wyjaśnia, czym firma się zajmuje. Określa również charakter marki. Dlatego warto w nią zainwestować,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta