Autobus dociera lepiej niż billboard
Jak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, rynek reklamy na środkach transportu zdominowały trzy firmy: Business Consulting, CAM Media oraz AMS. Ich udziały w tym segmencie wynoszą odpowiednio: 61, 24 i 15 proc. Zdaniem ekspertów wartość rynku reklamy mobilnej wciąż będzie rosła
- Ze względu na niskie koszty i lokalny zasięg ta forma reklamy jest bardzo odpowiednia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dlatego wśród naszych klientów mamy hurtownie, zakłady samochodowe, producentów stolarki okiennej - mówi Grzegorz Wiecha, dyrektor w Business Consultingu. Jego zdaniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta