Niespodzianki zawsze możliwe
Regina Domurad: - Z doświadczeń organizacji konsumenckich wynika, że może nas spotkać zawód. Dość często się zdarza, że klienci, którzy już w styczniu wykupili imprezę turystyczną na lato, dowiadują się przed wyjazdem, że będą np. mieszkać w innym hotelu, niż chcieli. Biorąc pod uwagę, że biuro przez pół roku obraca pieniędzmi klienta, tak naprawdę bardziej się opłaca kupować wycieczki później. To jednak kwestia nastawienia psychicznego. Wiele osób lubi wiedzieć dużo wcześniej, jak spędzi lato. Muszą jednak pamiętać, że choć kupowanie z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta