Trzej święci konsumpcyjni
Tytuł książki ma niemały udział w jej handlowym sukcesie. Kto miałby wiedzieć o tym lepiej, niż Mariusz Czubaj, antropolog kultury, badacz kultury popularnej. "Biodra Elvisa Presleya" - to brzmi świetnie. Autorowi - wykładowcy akademickiemu, a także dziennikarzowi "Polityki" - należy pogratulować. Ale tytuł nie jest jedynie zabiegiem marketingowym podobnym do tego, jaki niegdyś zastosował Tadeusz Boy-Żeleński, dając na okładce "Rozprawy o metodzie" dopisek: "Tylko dla dorosłych". Czytelnik nie będzie zawiedziony, gdyż zawartość jest równie atrakcyjna jak opakowanie. Jest to tym bardziej niezwykłe, że to praca bez wątpienia naukowa, wydana przez oficynę,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta